PELABURAN YANG SANGAT MUDAH DAN EFEKTIF

BUKAN SISTEM MLM( MENIAGA LARUT MALAM )
BUKAN SISTEM PIRAMID
TIDAK PERLU CARI ORANG

watch

Wednesday, July 28, 2010

CERITA BARU UNTUK KAWAN2

asalam.sudah sebulan tidak update blog.Dalam diam-diam saya dan beberapa rakan telah membuat sedikit tinjauan pada bulan jun 2010 selama 2 minggu dan analisis bagaimana aktiviti penjualan dan pembelian emas di negara seberang.untuk tinjauan kali pertama di Bukit Tinggi,Padang sumatera barat..saya begitu terkejut bagaimana hebatnya orang melayu minang berdagang emas.bukan sekadar barang kemas tetapi jongkong emas berketulinan 999.9 seperti tiada nilai.saya tanpa segan silu terus berjumpa dengan pengusaha kedai emas tersebut iaitu en rizki rambuti anak muda minang berusia 32.beliau mempunyai 4 buah kedai emas di sekitar padang.Perhhhggg hebatnya anak muda ini.seterusnya dia mengajar saya bagaimana ingin menguji ketulinan emas menggunakan air keras dan timbangan air.dalam masa 2 jam saya pun dh expert la.hehehhe.selepas itu saya bertanya mane nk dpt air keras ini?ada dijual dengan harga 15ribu= rm6.saya pn tanpa lengahkan masa terus je lok 1 btol ..kira seledup la..akhirnya melepasi sekatan imagresen malaysia..hahhahahahh.ok.nanti saya akan masukkan gamba didalam blog ini..












asalam.di sini saya akan beritahu anda dimana pajakan emas PUBLICGOLD boleh di buat
1. KPMNJ
2.Yapeim ( dinar sahaja )cawawangan kluang.
3.Agro bank
4.Eon bank
5.KPMNJ cawangan Tampoi
Coming soon Bank Islam

No comments:

Post a Comment

Harga Emas Terkini

Jongkong dan dinar emas yg dijual kepada pelabur

Jongkong dan dinar emas yg dijual kepada pelabur

dinar emas publicgold yg ditawarkan kepada pembeli berharga 41k(mengikut harga pasaran)

dinar emas publicgold yg ditawarkan kepada pembeli berharga 41k(mengikut harga pasaran)

HARGA EMAS BULAN 8 TAHUN 2009. HARGA PADA HARI INI AGAK2 BERAPE YE? BUKA WWW.PUBLICGOLD.COM.MY

HARGA EMAS BULAN 8 TAHUN 2009. HARGA PADA HARI INI AGAK2 BERAPE YE? BUKA  WWW.PUBLICGOLD.COM.MY